theresestattin

Snart jul!

Kategori: Allmänt

Fullt upp i helgen, jag som hade behövt ligga hemma och vila, fredags var det personalfest, åkte dock hem efter maten men igår va vi till Månstad och hämtade en hund, 105 mil blev det, och ca 15 timmar totalt blev det, jag som skulle ha jobbat igår kl 5.. vi var hemma till 10, jävla snöoväder! Idag när vi vaknade hade hästarna rymt, BLIR TOKIG! Jätte bra att pulsa i snön i 40 min när man inte är riktigt 100, kan tänka mig hur jag kommer känna mig imorgon..
 
Snart är det julafton också, har inte köpt en enda julklapp än! Vet vad småsystrarna ska få, men sen då? Noll fantasi.. och kan tänka mig att det är smockat på affärerna i helgen!
 
Har fått en tidig julklapp iallafall! Överlycklig! Precis vad jag behövde, både att ha och rida i och att fiska i när det blir riktig is!
 
Och gymkortet kommer förhoppningsvis nästa vecka!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: