theresestattin

Världens Bästa Häst

Kategori: Allmänt

Vill sätta mål för både mig själv och för mig och kungen, vet inte rikrigt vart jag ska börja.. Jag och Kungen har kommit sjukt långt tillsammans på dom här 9 månaderna tillsammans. Börjat från början och jag som inte har någon erfarenhet alls på att rida in och utbilda! Min lills bäbis är så duktig! Riktigt stolt över både mig själv och Min lilla Crofters King.

Målen ska nog vara något i stil med att jag måste ta mig mer tid Kungen, komma ut oftare, så vi kanske tillslút kan rida vart som helst när som helst utan sällskap..  vet inte riktigt vad jag ska kräva heller, eftersom han har gett mig så mycke under den tiden jag haft honom, vi får utvöcklas i den takt som behövs!

Och JAG ska ta mig mer tid åt mig själv. Äntligen har jag fått iväg ansökan till gymkort, tack mamma! Det är väl första steget..

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: