theresestattin

Nov 15. 12

Kategori: Allmänt

Imorgon ska jag ut på en efterlängtad ridtur! har vart jävligt mycke senaste dagarna, jag orkar inte ens tänka på allt, men sanningen kommer alltid fram till slut, och det känns faktiskt skitbra, så långt har det inte gått än men jag vet att en den dagen kommer komma någon gång och då kommer det kännas ännu bättre! Jag vet sanningen nu, och behöver inte vara inblandad i skiten längre, men det finns personer som fortfarande är det som också kommer att få veta allt en vacker dag, och just nu skiter ja i att man inte är trodd, för jag vet en dag kommer jag bli det, för då har dom vart med om samma sak som jag och många andra gjort nu!  
 
Huvudet kokar inte över längre så tänkte försöka lägga mig och sova brevid världens bästa pojkvän, fast ibland är han inte bäst men jag älskar han ändå!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: